Huawei mobiltelefoner og tablets til medarbejderne
Er du i gang med at starte en virksomhed op, så er det vigtigt, at du kan kommunikere med de folk, du ansætter. Du skal kunne få fat på medarbejderne, og de skal kunne kommunikere indbyrdes, når arbejdsopgaverne skal løses. Medarbejderne i fx salgsafdelingen skal også kunne kommunikere med kunderne. Så det er vigtigt at få indkøbt gode mobiltelefoner.
Prisvindende og innovative devices
Huawei mobiltelefoner er kendt for deres prisvindende design og software. Der er tale om innovativ mobilteknologi, hvilket firmaet bl.a. har demonstreret ved samarbejdet med Leica, hvor der blev udviklet helt nye standarder for kamera i smartphones. Huawei tilbyder desuden en række tablets, som er nemme at bruge på jobbet. I situationer hvor medarbejdere skal til forretningsmøder er det ofte nemmere at medbringe en tablet frem for en computer. Huawei mobiltelefoner og tablets har et flot, enkelt, brugervenligt design med en god ydeevne, og dermed får du et stabilt device, som du altid har ved hånden, når du skal bruge det i forskellige arbejdssituationer.
En prisvenlig løsning med mobilabonnement
Huawei mobiltelefoner er prisvenlige, og henvender du dig til en forhandler for at købe et større antal mobiltelefoner til dit firma, så vil du nok kunne få noget rabat. Samtidig med, at du bestiller mobiltelefoner, så skal der også bestilles mobilabonnement, og her kan du finde gode tilbud ved bl.a. at sammenligne priser online. Der er generelt hård konkurrence på mobilabonnementer, hvilket er til kundernes fordel. Du kan indhente flere forskellige tilbud, før du beslutter dig.
Kommuniker via intranettet
Et andet arbejdsredskab til den digitale arbejdsplads, som vi også vil anbefale, er det smarte Omnia intranet, som er innovativt. Omnia Intranet imødekommer alle de behov, I har for at kommunikere internt i virksomheden. Det indeholder også gode redskaber, som gør det nemt at samarbejde og dele viden på tværs af organisationen. Uanset om I er en stor eller lille virksomhed, vil I få stor glæde af Omnia Intranet i dagligdagen, som er med til at gøre mange arbejdsopgaver nemmere at løse, og det er med til at skabe et arbejdsflow, som gør, at kunderne får leveret varer og ydelser til tiden.
Brug den nye teknologi
Vi kan i det hele taget glæde os over, at mange ting i hverdagen bliver nemmere i den digitale tidsalder. Det gælder om at gøre brug af den nye teknologi, som på mange planer er med til at lette og effektivisere vores arbejdsdag. Opstår der udfordringer, så kan der ofte findes en løsning via en mobiltelefonsamtale. Har du nogle medarbejdere, som sidder hjemme og arbejder, kan I let kommunikere sammen via mobiltelefonen fra Huawei og Omnia intranet. Man skal dog være opmærksom på, at Google har afbrudt samarbejde med Huawei, hvilket har betydning for, hvilke apps man kan downloade på mobilen, men man kan stadig ringe og sms’e. Omnia Intranet kan integreres med Microsoft 365, som mange ansatte kender til, eller også kan de hurtigt blive oplært i det.